fredag 14 maj 2010

silver/blåguld?

idag vilar ponnyn.

och då ska ni få passa på att hjälpa mig lite. jag ska ju somsagt köpa ett nytt swarovski pannband, men har märkt att det inte är det lättaste att få tag i brunt läder :s

Men en jag känner som har hästaffär kan ta hem i sverige färgerna, alltså det blå guldiga som jag haft innan men sålt. Eller så får jag helt enkelt köra på ett vanligt silver.
Så vad tycker ni? ett blåguld som sticker ut lite mer och som man kan matcha fint till tex mitt jw sett eller exklusive osv, men som man inte kan använda till allt
eller helt enkelt ett vanligt orginellt som typ alla har men som man kan använda till allt?

/amanda



7 kommentarer:

  1. Hmm, väldigt svårt.. Det kan ju vara kul att man kan ha det till allt, men samtidigt så har typ varannan häst det i silver. Annars tycker jag guld är rätt snyggt också, och sen typ de O.S som har silvriga fast de skimrar i regnbågens färger, det är skitsnyggt! ;D finns på xtremehorsemakeover.se ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det blå/guldiga det är snyggt och sticker ut lite som du säger + att inte många har den ;) det är tufft på Lucky :D

    SvaraRadera
  3. jag tycker nog faktiskt att det silvriga är finare, .
    eller enfärgat överhuvudtaget. (a)

    SvaraRadera
  4. sverige pannbandet ! ;D

    SvaraRadera
  5. silver, för det kan man ha till ALLT !! :)

    SvaraRadera
  6. sverigefärgat ;)

    SvaraRadera