tisdag 25 maj 2010

sommaaar

haha första dagen jag orkade sola i förrgår, så ja jag ser lite ut som ett spöke,och är dessutom sleten och osminkad och igentligen väldigt anti-framför kamera dag hähä =) men nu bjussar ja på lite somriga bilder sen söndags iallafall. Nu har ju lucky vilat i två dagar, söndag och måndag. kändes faktist bäst så, så båda fick lite tid och bara ta de lugnt och vila och tänka lite o allt sånt, men imorgon blir det nya tag,Finns alldeles för mycket bra med min ponny för att jag ska kunna ge upp nu, vi ska kämpa för våran sak, det är det värt.

och tack till elvira som fick mig att inse det ! <3
/amanda

















3 kommentarer:

  1. hihi du är neger om man jämför med mig XD haha

    SvaraRadera
  2. Gött att se din inställning. Det lönar sig att vara envis som synden...

    SvaraRadera