måndag 17 maj 2010

svar på tal

haha nästan lite komiskt dethär, ja jag tävlade igår och ska ev träna imorgon.
Sen vet jag inte riktigt om anonym menade till mig att det BARA gått en dag eller menade till den första kommentaren men skitsamma.

självklart hade jag aldrig åkt och tränat ifall jag kände att hästen inte var redo för det? och dessutom om man inte skulle kunnat hoppa en dag, och sen vila från hoppning i en dag sen hoppa igen. Hur fan kan man då lyckas åka på meetings? där man kanske hoppar hästen 4 dagar i rad? och detta handlar i vanliga fall om jättefina tävlingsponnyer, och jag tror inte man utsätter dom för sådant om det hade varit sååå farligt, eftersom det är ytterst sällan jag hoppar hemma, och om jag gör det så är det kanske några språng här o var aldrig banor eller hopp pass rakt igenom så om JAG nu får lägga MIN åsikt om MIN ponny, så tror jag han överlever ;) alltså tänk er för.
/amanda


1 kommentar:

  1. asså jag menar till den som kommenterade det där ;S :)

    SvaraRadera