lördag 22 maj 2010

dagens ridpass

haha lucky var i vanlig ordning lite halv besvärlig idag ;) haha nejdå men han var lite töntig så jag körde ett unghästpass, xD med andra ord försökte lära honom skillnaden mellan gas och broms hahahah. knas ponny. det var lite fight imellan oss där ett tag, men i slutet gick han skitfint så han var förlåten ganska snabbt. puss på min ponny.

har även putsat och knoppat och allt inför imorgon, nu är det bara hålla tummarna som gäller!

/amanda
bilderna tagna för ca 20 dagar sedan, här tyckte jag det var sommar typ :o då ska vi inte prata om nu! (L)

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för er! :)

    SvaraRadera
  2. jag tävlade på LERK idag, regional ponny dressyr, och fick till min stora förvåning syn på Texas, ponnyn du hade innan Lucky. Han var med och tävlade, gick riktigt fint och såg ut att må bra vet dock inte vem som red! tänkte bara tala om det :)

    SvaraRadera