måndag 31 maj 2010

23:44

sååå nu är jag klar med dagen, alldeles för sent som vanligt haha :p
kommer inte bli mer uppdatering än såhär för mig idag för sängen börjar kalla så smått nu ;) haha.

iallafall så idag direkt när jag kom hem från skolan så åkte jag till ett stall 5 min från mig där jag antagligen kommer jobba lite i sommar. ett trav stall faktist tro det eller ej ;) haha.

fick lära mig köra idag, och även rida monté. askul var det faktist haha :D

sen när jag kom hem blev det ett ridpass på grynet, jobbade först igenom henne ordentligt tills jag var nöjd i alla gångarter i båda varven, riktigt fin var hon idag,ville dock inte riktigt ta stöd på yttertygeln i högervarvet så de får jobbas mer med. sen när jag kände mig nöjd gick jag ut och läte henne galoppera på i friskt tempo, två varv i båda hållen på stooora åkern, så riktigt trött var hon efter men såg så nöjd ut så :)

Sen Lucky blev det en lugn barbacka skritt tur ut på, jätte mysigt. Han kunde behöva ta de lite lugnt idag, har varit så fin senaste dagarna och hoppträning för sten imorgon så.

Menmen tråkigt inlägg och tyvär enda för idag, får försöka ta igen det imorgon! :)
/amanda





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar