lördag 22 maj 2010

Nääs omg.3

Har precis kommit hem från en sjukt varm och solig dag, det var asfint väder verkligen men lite för varmt att rida i ;) Hoppade två la, en individuellt och en i laget.

I första la så satt allt där det skulle verkligen, så länge jag har längtat efter en felfri la och idag fick vi den :D Nollade grunden, tabbade mig på sista hindret i omh. så 4fel men så sjukt nöjd är jag :D Behövde verkligen lite medgång idag, blev jätteglad över nollan verkligen (för er som inte vet så är det bara grunden man behöver nolla för att det ska räknas som ett kval till msv) :D

Blev uttagen till laget och hoppade en till la. Var jättekonstiga bågar så var lite svårt att rida på vissa hinder. I ett sånt läge så satt jag och höll honom alldeles för mkt så blev lite missförstånd fram till hindret så ett stopp där. Sen så kom vi jättejätte fel in i tre kombinationen så peta a-hindret men vi lyckades kämpa oss igenom resten av kombinationen pch banan, så 8fel.

Är supernöjd över ponnyn dag, det var jag som gjorde ngr småmissar bara och han kan inte hoppa i alla lägen så det tar jag på mig. Bilder kommer, nu ska jag iväg och grilla med tjejorna så hinner inte uppdatera mer här nu :)

/Emma

3 kommentarer:

  1. Vad roligt! ;D
    Är du kvalad till msv nu?

    SvaraRadera
  2. gud va kul!!! =D=D supergrattis till er, ni är uberduktiga! ;D

    SvaraRadera
  3. Emma: tack :D nej man behöver tre nollar för att kvala msv :)

    anonym: tack så jättemkt :D

    SvaraRadera