torsdag 13 maj 2010

allt klart!

nu är dagens okaner avklarade, eller a alla planer i hästväg iallafall :)

Lucky blev det en chilltur på ut och busade av honom lite. han var fin, inte för jag krävde så mycket men ändå.

Sen hem till emma och rida killen, och det var ett tag sen jag red han nu. eller a red han seriöst iallafall. hahah och gud xD kändes som jag red på världens största häst och bara satt där uppe och försökte bestämma. aja han var med fin iallafall, sen är han och lucky så otroligt olika att rida så det gäller ju att ställa om sig. men men :) här har ni iallafall lite bilder när jag rider killen.
/amanda

denna bilden vart ja kär i :D haha!


































































2 kommentarer:

  1. Hihi det såg fint ut :D du är duktig!
    Asså OMG jag bevakar er blogg varje dag men lix. har du/ni sett rskvaller.blogg.se hon är en sååååån jävla NOlifer, tänkte bara säga det för hon nämnde er blogg i ett inlägg :(
    men ni är bäst, så det är luugnt <3 ;))

    SvaraRadera
  2. anonym: haha avundsjuka tar sig i många former ;)
    tack så jättemycket!:D<3

    SvaraRadera