söndag 23 maj 2010

En lugn söndag

Vaknade upp hos amanda imorse tsm med erica och moa också :) Moa och jag drog hem till mig, åt frukost och gick sen ut till hästarna. Jag red zella medans moa red magic, red ut och busade lite på alla åkrar bara. Det va superfint väder och as mysigt att galoppera runt i alla maskrosor :) Efter det satt vi ute i solen och solade, drog med moppen och köpte glass och sedan datan innan hon åkte hem.

Nu ska jag gå upp till sommarhagen och ta hem hästarna :)
/emma

Fick ngr fina bilder av lisa från tävlingen igår :D som tack får ni en länkning; hastochryttare.blogspot.com

7 kommentarer:

  1. Har du ingen film från tävlingen? :)

    SvaraRadera
  2. Jenny: jo men har inget programm som jag kan göra om formatet på dom, måste åka till amanda med dom isf så att hon kan fixa dom "/ /emma

    SvaraRadera
  3. Hej!=) Såg att du var i Nääs och hade kort på Klara Skatt =) Jag undrar ifall du tog bilder på andra med? =)

    SvaraRadera
  4. Sofie: Nej jag gjorde tyvär inte det "/ du får säga till nästa gång så kan jag kanske få ngt kort :) /emma

    SvaraRadera
  5. Okej =) Men jag har för mig att du/ni var i Trollhättan den 7/3, tror du/ ni kanske kan ha någon bild därifrån? =)

    SvaraRadera
  6. Sofie: nej inte därifrån heller, brukar bara fota på dom jag känner :)

    SvaraRadera