torsdag 13 maj 2010

nattinlägg

haha blev lite sen uppdatering här kände jag, klockan är lite drygt halv 2 nu:p men bättre sent än aldrig! :D

min ponny var iallafall finare än finast idag, både i dressyren och hoppningen. skitbra gick han. kändes som jag kunde göra vad som hellst i dressyren och han kunde tillomed behålla formen och lugnet hela vägen fram til hindret sen och det är verkligen framsteg, han hetsade inte upp sig för 5 öre fast jag började hoppa och det var ashärligt att bara kunna rida och lulla fram till hindret, koncentrera sig på sin egen ridning och avstånd och sånt. alltså kändes allt perfekt, började trimma på små hinder, och satt sedan och trimmade på ett 1.05 räcke för att höjden ska kännas riktigt säker ända in i benmärgen för både mig och ponnyn.
så ja dagens ridpass kan sammanfattas med ett ord; perfekt :)

nu taggar jag tävlingen på söndag, och kan även informera om att imorgon och i övermorgon kommer jag åka och rida emmas ponnyyy så åtminstonde imorgon ska ni nog få bilder från de:D

men vi hörs imorgon nu blir de film sen sova :)
/amanda








bild från när jag red killen förra året :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar