tisdag 25 maj 2010

grynet

haha kommer in som en hippie, går ut som grynet (Y)
















Japp jag och erica var framme med sax,ryckkniv,förtunnings saxar, kammar, borstar och gud vet allt. och visst fick vi fason på lurvet?;) haha asså jävlar! hennes lugg var tjovkare än luckys svans, skojjar inte!
Sedan longerade jag henne en stund, hon rör sig riktigt riktigt fint det lilla monstret. Sen lite ledar övningar och fyfan vad arg hon blev imellan åt när hon började inse vem som bestämmde, men hon gav faktist med sig i slutet och då blev jag glad för jag hade fått sprigna som en idiot, och hennes överdrivna stolthet såg ut att ha sänkts ett litet snäpp, haha inte mig imot.!
/amanda

2 kommentarer:

  1. bra jobbat med er haha fatta hur alex och fingar såg ut när hon gjorde de :O inte roligt :b sen grynet ger sig men man skall inte lita på henne fråga jalli XD haha som ja skratta jalli la så mycke tid på henne när ja fick henne gjorde verkligen allt och grynet verka gilla henne mm. Men en dag så bara gick hon till attack ihagen XD jalli fick kasta sig ut genom linorna hahahah XD

    SvaraRadera
  2. gullig, väldigt smal, inte över magen utan generellt, pyttesmal bringa jue! manen blev ju mycket bättre, men luggen var nog lite sötare som lång ;)

    SvaraRadera